/Files/images/psiholog/adaptatsiya.jpg

Психологічна адаптація - це процес взаємодії особистості із середовищем, при якому особистість повинна враховувати особливості середовища й активно впливати на нього, щоб забезпечити задоволення своїх основних потреб.

/Files/images/psiholog/5fa7975f73ad95569d7f44757c25b89f.gif/Files/images/psiholog/5fa7975f73ad95569d7f44757c25b89f.gif

Ознаками успішної адаптації психологи вважають:

• задоволеність дитини процесом навчання;

• легкість і успішність засвоєння програмного матеріалу;

• достатня самостійність дитини при виконанні навчальних завдань,

• звернення за допомогою до дорослого лише після спроб виконати;

• виконання завдань самостійно;

• задоволеність дитини міжособистісними відносинами з дорослими і однокласниками.

/Files/images/psiholog/5fa7975f73ad95569d7f44757c25b89f.gif/Files/images/psiholog/5fa7975f73ad95569d7f44757c25b89f.gif

Дезадаптованість - не процес, а стан, що виникає від незадоволення основних потреб у результаті використання неадекватних способів поведінки. Ефективність процесу шкільної адаптації значною мірою визначає успішність навчальної діяльності, збереження фізичного та психічного здоров'я дитини. Дезадаптованість учнів призводить до неадекватної, погано контрольованої поведінки, конфліктних стосунків, перекручувань в особистісному розвитку, проблем у навчальній діяльності.

/Files/images/psiholog/liniia-1002.gif

Адаптація учнів 1-го класу до навчання у гімназії

/Files/images/psiholog/liniia-1002.gif

Адаптація учнів 5-х класів до навчання у середній ланці школи

/Files/images/psiholog/liniia-1002.gif

Кiлькiсть переглядiв: 6

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.