№з.п. | Заходи | Відповідальні за виконання | Термін виконання |
І | Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу | ||
1.1 | Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти» | Директор ХГ № 13, ЗДВР | Вересень |
1.2 | Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти» | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) | Вересень |
1.3 | Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду | Класні керівники, старости класів (5–11 класи) | Вересень |
1.4 | Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): · педагогічний персонал; · допоміжний персонал; · технічний персонал. | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) | Вересень |
1.5 | Нарада при директорові «Контроль стану попередження випадків булінгу» | ЗДВР | Жовтень |
1.6 | Розміщення на інформаційних стендах телефонів довіри | Соціальний педагог | Вересень |
1.7 | Створення розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти | ЗДВР, ЗДНВР, Відповідальний за роботу сайту гімназії | Жовтень |
1.8 | Виготовлення і розповсюдження листівок «Стоп, булінг» | Педагог-організатор | Лютий -березень |
1.9 | Підготовка брошури з нормативними документами з профілактики булінга (цькування) в освітньому середовищі для педагогів | Соціальний педагог, практичний психолог | Листопад |
1.10 | Організація роботи Скриньки довіри (інформаційної скриньки для повідомлень про випадки булінгу (цькування)). | Практичний психолог Соціальний педагог | Протягом року |
1.11 | Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) | Листопад |
ІІ | Робота зі здобувачами освіти | ||
ІІ.1 Створення безпечного емоційно-психологічного середовища для здобувачів освіти | |||
2.1.1 | Виховні години 3-4 класи "Вчимося ввічливості»,«Я і мої друзі», «Я і мій клас», «Як поводитися у школі, вдома, на вулиці», «Телефонний дзвінок», «Про що нам підказуєсовість», «Наші слова та вчинки», », «Добротою себе перевір» 5-6 класи · «Що підказує твоє серце», «Бути милосердним», Як жити в мирі з людьми», «Особистість і колектив, «Чи вмієш ти контролювати себе», «Твої права і обов’язки вдома і в школі» 7-9 класи · «Життя – твій шанс, цінуй його», «Чи завжди веселі наші жарти?», «Коли потрібна наша тактовність», «Моральні рішення», «Культура гідності», «Ризики і виклики сучасної молоді», «Гедерна рівність. Моє розуміння» 10-11 класи · «Людина між добром і злом», «Розв’язуємо конфлікти, «Імідж молодої людини і культура поведінка», «Моя громадянська позиція», «Гнів і агресивність», «Захистити себе від насильства» | Класні керівники | Протягом року |
2.1.2 | Проведення ранкових зустрічей для учнів початкових класів з метою формування навичок дружніх стосунків | Класоводи | Протягом року |
2.1.3 | Інформаційні лекції для учнів «Запобігання насильству та булінгу у шкільному середовищі» Шкільними офіцерами поліції (ШОП) | Соціальний педагог | За узгодженим планом |
2.1.4 | Тиждень толерантності «Толерантність – дорога до миру і співпраці» - - Наповнення офіційного сайту гімназії матеріалами з профілактики та попередження булінгу в освітньому середовищі. Матеріали можна знайти на сторінці Психологічної служби – сторінці Практичного психолога у розділах: «Поради батькам», «Поради вчителям», «Поради учням» та «Булінгу «НІ»». - Укладання, організація і проведення Уроків Толерантності для учнів молодшої школи: «Всі ми різні – всі ми рівні» (інтерактивна міні-лекція, перегляд відеоматеріалу з теми, практичні вправи та ігри). - Тематичні бесіди з учнями на тему: Толерантність. Рівні можливості для всіх» | ЗДВР, педагог-організатор, практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники | Листопад |
2.1.5 | Проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства та гендерної нерівності» - Виставка малюнків «Коло дружної родини» - Виготовлення і розповсюдження звернень «Ми проти насильства» - Випуск стінгазет «СНІД: подумай про майбутнє - обери життя» - Інформаційні п’ятихвилинки «Синя стрічка-символ протидії насильства» - Книжкова виставка «Світ без насильства» - Тематичні виховні години: «Ми – рівні, ми – різні» (2-4кл.) «Домашнє насильство, як захистити себе» (5-6 кл.), «Попередження конфліктів у соціальних мережах» (7 кл), «Людяність і доброта – життя нашого мета» (8 кл.), «Мій улюблений світ - без жорстокості і зла» (9кл), «Рівні права чоловіків і жінок» (10кл.) «Сучасне рабство. Торгівля людьми»(11кл) | ЗДВР, педагог-організатор, соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники | листопад -грудень |
2.1.6 | Тиждень протидії булінгу Інформ-хвилинки, тренінги · Булінг в шкільному середовищі · Кібер- булінг або агресія в інтернеті - Наповнення офіційного сайту гімназії матеріалами з профілактики та попередження булінгу в освітньому середовищі. Матеріали можна знайти на сторінці Психологічної служби – сторінці Практичного психолога у розділах: «Поради батькам», «Поради вчителям», «Поради учням» та «Булінгу «НІ»». - Проведення гри з учнями молодших класів «Карта твоїх прав» - за матеріалами Міністерства освіти у межах проекту «Я МАЮ ПРАВО» - - Проведення серед учнів інформаційно-профілактично-розвиваючого заняття спільно із представниками Головного територіального міністерства юстиції у Харківській області – «Стоп булінг». | ЗДВР, педагог-організатор, соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники | Січень |
2.1.7 | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах. Індивідуальні та групові консультації | Практичний психолог | Протягом року (За запитом) |
ІІ.2 Створення безпечного фізичного середовища для учасників освітнього процесу в закладі | |||
2.2.1 | Опрацювання правил поведінки здобувачів освіти | ЗДНВР,Класні керівники, класоводи | Протягом року |
2.2.2 | Організація чергування педагогічних працівників , учнів у рекреаціях закладу | Директор школи ЗДВР | Протягом року |
2.2.3 | Контроль за безпечним користуванням мережею Інтернет учасниками освітнього процесу під час освітнього процесу | Педагогічні працівники | Протягом року |
2.2.4 | Оприлюднення на сайті закладу порядку подання та розгляду заяв про випадки булінгу в освітньому закладі | Адміністратор сайту | Жовтень |
ІІІ | Робота з педагогічним колективом та іншими працівниками закладу | ||
3.1 | Засідання педагогічної ради гімназії на тему: Про явище булінгу в шкільному середовищі. Причини і попередження. | ЗДНВР, ЗДВР Педагогічні працівники | Листопад |
3.2 | Проведення навчальних тренінгів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. | ЗДВР | Грудень |
3.3 | Проведення нарад при директорові на теми: Про профілактику випадків насильства та запобігання жорстокому поводженню з дітьми. Про профілактику та попередження булінгу. | Директор ХГ № 13, педагогічні працівники | Січень, лютий |
3.4 | Консультування класних керівників психологом з проблемних ситуацій. | Практичний психолог | Протягом року |
3.5 | Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з допоміжним та технічним персоналом. | Директор школи | Протягом року |
І.V | Робота з батьками | ||
4.1 | Тематичні батьківські збори «Політика закладу щодо насильства, роль батьків у її реалізації » «Виховання дітей у сім’ї без фізичного покарання: данина моді чи наріжний камінь родинної педагогіки» «Профілактика насильства у дитячому середовищі та попередження жорстокого поводження з дітьми». «Профілактика і попередження явища булінгу в освітньому середовищі». | Класні керівники, класоводи, Практичний психолог, соціальний педагог, педагог-організатор | Січень -травень |
4.2 | Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми | Практичний психолог | За запитом |
4.3 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | Соціальний педагог | За запитом |
V. | Моніторинг освітнього середовища закладу освіти | ||
5.1 | Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності. | Адміністрація | Лютий |
5.2 | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) | Травень |
5.3 | Підготовка звіту про виконання заходів про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) | Червень |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.