ПЛАН

заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

Харківської гімназії № 13

Харківської міської ради

Харківської області

№з.п. Заходи Відповідальні за виконання Термін виконання
І Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу
1.1 Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти» Директор ХГ № 13, ЗДВР Вересень
1.2 Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти» Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) Вересень
1.3 Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду Класні керівники, старости класів (5–11 класи) Вересень
1.4 Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): · педагогічний персонал; · допоміжний персонал; · технічний персонал. Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) Вересень
1.5 Нарада при директорові «Контроль стану попередження випадків булінгу» ЗДВР Жовтень
1.6 Розміщення на інформаційних стендах телефонів довіри Соціальний педагог Вересень
1.7 Створення розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти ЗДВР, ЗДНВР, Відповідальний за роботу сайту гімназії Жовтень
1.8 Виготовлення і розповсюдження листівок «Стоп, булінг» Педагог-організатор Лютий -березень
1.9 Підготовка брошури з нормативними документами з профілактики булінга (цькування) в освітньому середовищі для педагогів Соціальний педагог, практичний психолог Листопад
1.10 Організація роботи Скриньки довіри (інформаційної скриньки для повідомлень про випадки булінгу (цькування)). Практичний психолог Соціальний педагог Протягом року
1.11 Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) Листопад
ІІ Робота зі здобувачами освіти
ІІ.1 Створення безпечного емоційно-психологічного середовища для здобувачів освіти
2.1.1 Виховні години
3-4 класи
"Вчимося ввічливості»,«Я і мої друзі», «Я і мій клас», «Як поводитися у школі, вдома, на вулиці», «Телефонний дзвінок», «Про що нам підказуєсовість», «Наші слова та вчинки», », «Добротою себе перевір»
5-6 класи ·
«Що підказує твоє серце», «Бути милосердним», Як жити в мирі з людьми», «Особистість і колектив, «Чи вмієш ти контролювати себе», «Твої права і обов’язки вдома і в школі»
7-9 класи ·
«Життя – твій шанс, цінуй його», «Чи завжди веселі наші жарти?», «Коли потрібна наша тактовність», «Моральні рішення», «Культура гідності», «Ризики і виклики сучасної молоді», «Гедерна рівність. Моє розуміння»
10-11 класи ·
«Людина між добром і злом», «Розв’язуємо конфлікти, «Імідж молодої людини і культура поведінка», «Моя громадянська позиція», «Гнів і агресивність», «Захистити себе від насильства»
Класні керівники Протягом року
2.1.2 Проведення ранкових зустрічей для учнів початкових класів з метою формування навичок дружніх стосунків Класоводи Протягом року
2.1.3 Інформаційні лекції для учнів «Запобігання насильству та булінгу у шкільному середовищі» Шкільними офіцерами поліції (ШОП) Соціальний педагог За узгодженим планом
2.1.4 Тиждень толерантності «Толерантність – дорога до миру і співпраці» - - Наповнення офіційного сайту гімназії матеріалами з профілактики та попередження булінгу в освітньому середовищі. Матеріали можна знайти на сторінці Психологічної служби – сторінці Практичного психолога у розділах: «Поради батькам», «Поради вчителям», «Поради учням» та «Булінгу «НІ»». - Укладання, організація і проведення Уроків Толерантності для учнів молодшої школи: «Всі ми різні – всі ми рівні» (інтерактивна міні-лекція, перегляд відеоматеріалу з теми, практичні вправи та ігри). - Тематичні бесіди з учнями на тему: Толерантність. Рівні можливості для всіх» ЗДВР, педагог-організатор, практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники Листопад
2.1.5 Проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства та гендерної нерівності» - Виставка малюнків «Коло дружної родини» - Виготовлення і розповсюдження звернень «Ми проти насильства» - Випуск стінгазет «СНІД: подумай про майбутнє - обери життя» - Інформаційні п’ятихвилинки «Синя стрічка-символ протидії насильства» - Книжкова виставка «Світ без насильства» - Тематичні виховні години: «Ми – рівні, ми – різні» (2-4кл.) «Домашнє насильство, як захистити себе» (5-6 кл.), «Попередження конфліктів у соціальних мережах» (7 кл), «Людяність і доброта – життя нашого мета» (8 кл.), «Мій улюблений світ - без жорстокості і зла» (9кл), «Рівні права чоловіків і жінок» (10кл.) «Сучасне рабство. Торгівля людьми»(11кл) ЗДВР, педагог-організатор, соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники листопад -грудень
2.1.6 Тиждень протидії булінгу Інформ-хвилинки, тренінги · Булінг в шкільному середовищі · Кібер- булінг або агресія в інтернеті - Наповнення офіційного сайту гімназії матеріалами з профілактики та попередження булінгу в освітньому середовищі. Матеріали можна знайти на сторінці Психологічної служби – сторінці Практичного психолога у розділах: «Поради батькам», «Поради вчителям», «Поради учням» та «Булінгу «НІ»». - Проведення гри з учнями молодших класів «Карта твоїх прав» - за матеріалами Міністерства освіти у межах проекту «Я МАЮ ПРАВО» - - Проведення серед учнів інформаційно-профілактично-розвиваючого заняття спільно із представниками Головного територіального міністерства юстиції у Харківській області – «Стоп булінг». ЗДВР, педагог-організатор, соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники Січень
2.1.7 Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах. Індивідуальні та групові консультації Практичний психолог Протягом року (За запитом)
ІІ.2 Створення безпечного фізичного середовища для учасників освітнього процесу в закладі
2.2.1 Опрацювання правил поведінки здобувачів освіти ЗДНВР,Класні керівники, класоводи Протягом року
2.2.2 Організація чергування педагогічних працівників , учнів у рекреаціях закладу Директор школи ЗДВР Протягом року
2.2.3 Контроль за безпечним користуванням мережею Інтернет учасниками освітнього процесу під час освітнього процесу Педагогічні працівники Протягом року
2.2.4 Оприлюднення на сайті закладу порядку подання та розгляду заяв про випадки булінгу в освітньому закладі Адміністратор сайту Жовтень
ІІІ Робота з педагогічним колективом та іншими працівниками закладу
3.1 Засідання педагогічної ради гімназії на тему: Про явище булінгу в шкільному середовищі. Причини і попередження. ЗДНВР, ЗДВР Педагогічні працівники Листопад
3.2 Проведення навчальних тренінгів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. ЗДВР Грудень
3.3 Проведення нарад при директорові на теми: Про профілактику випадків насильства та запобігання жорстокому поводженню з дітьми. Про профілактику та попередження булінгу. Директор ХГ № 13, педагогічні працівники Січень, лютий
3.4 Консультування класних керівників психологом з проблемних ситуацій. Практичний психолог Протягом року
3.5 Інструктивні наради з питань профілактики булінгу (цькування) з допоміжним та технічним персоналом. Директор школи Протягом року
І.V Робота з батьками
4.1 Тематичні батьківські збори «Політика закладу щодо насильства, роль батьків у її реалізації » «Виховання дітей у сім’ї без фізичного покарання: данина моді чи наріжний камінь родинної педагогіки» «Профілактика насильства у дитячому середовищі та попередження жорстокого поводження з дітьми». «Профілактика і попередження явища булінгу в освітньому середовищі». Класні керівники, класоводи, Практичний психолог, соціальний педагог, педагог-організатор Січень -травень
4.2 Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми Практичний психолог За запитом
4.3 Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей Соціальний педагог За запитом
V. Моніторинг освітнього середовища закладу освіти
5.1 Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності. Адміністрація Лютий
5.2 Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) Травень
5.3 Підготовка звіту про виконання заходів про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) Червень
Кiлькiсть переглядiв: 160

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.