/Files/images/mo/73914725.jpg

04.02.2016 відбулося засідання шкільного методичного об'єднання вчителів української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури .

/Files/images/mo/IMG_4321.jpg

На порядку денному були розглянуті питання:

1.Моніторинг рівнів навчальних досягнень учнів з української мови та літератури за І семестр 2015/2016 н.р.

2. Проведення семінару-практикуму «Використання сучасних форм, методів та прийомів в організації навчальної діяльності учнів на уроках як шлях підвищення ефективності навчального процесу та якості знань учнів».

Про результативність навчальних досягнень учнів з української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури за І семестр 2015/2016 н.р. доповідала заступник директора з НВР Борщова В.Є.

Під час проведення семінару-практикуму за темою «Використання сучасних форм, методів та прийомів в організації навчальної діяльності учнів на уроках як шлях підвищення ефективності навчального процесу та якості знань учнів» заслухали виступи:

Марценко В.А. за темою «Формування в учнів високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини на уроках української мови та літератури»;

/Files/images/mo/IMG_4274.jpg

Рудь Г.О. за темою «Упровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літератури»;

/Files/images/mo/IMG_4282.jpg

Дигало І.В. за темою «Активізація пізнавальної діяльності на уроках зарубіжної літератури»;

/Files/images/mo/IMG_4303.jpg

Куц Л.А. за темою «Упровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літератури»;

/Files/images/mo/IMG_4287.jpg

Буслова О.О. за темою «Підвищення ефективності навчального процесу та якості знань учнів на уроках зарубіжної літератури»,

/Files/images/mo/IMG_4313.jpg

Самофал Л.М. за темою «Форми і методи підвищення ефективності навчального процесу та якості знань учнів».

Вчителі наголосили, що перехід від індустріального до інформаційно - технологічного суспільства зумовлює необхідність перебудови всієї системи освіти, змінює освітні потреби щодо підготовки й розвитку сучасного спеціаліста, мобільність якого залежить від володіння інформацією та здатності до обміну нею, комунікативності, самостійного набуття необхідних для професійної діяльності знань, умінь, навичок. Було ухвалено продовжувати вивчати методичні основи сучасного уроку, використання сучасних форм, методів та прийомів в організації навчальної діяльності учнів на уроках як шлях підвищення ефективності навчального процесу та якості знань учнів.

Кiлькiсть переглядiв: 53

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.