• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Педагогічний колектив

/Files/images/P_20141003_140419.jpg

У 2016/2017 навчальному році в гімназії працює 66 педагогічних працівника, з них:

спеціалісти вищої категорії-29; спеціалісти першої категорії-17; спеціалісти другої категорії -9; спеціалісти-11; учителі – методисти – 7; старші учителі – 6

Основна проблема гімназії: «Підвищення якості освіти через формування ключових компетент-ностей учнів шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних форм і методів роботи в навчально-виховному процесі; формування свідомого громадянина, патріота рідної землі, носія народних традицій»

Науково-методична тема:


„ Розвиток творчих здібностей учнів через упровадження сучасних технологій у навчально-виховний процес ”.

/Files/images/P_20141003_140635.jpg

У гімназії працюють такі методичні об’єднання:

· МО вчителів філологічного циклу - керівник Самофал Л.М.,
· МО вчителів математики, фізики та інформатики – керівник Чередніченко І.В.,
· МО вчителів історії та географії – керівник Петлевська В.О.,
· МО вчителів біології та хімії – керівник Чуб Л.М.,
· МО вчителів початкової школи – керівник Леонова С.М.,
· МО вчителів іноземних мов – керівник Довбій Л.І.,
· МО вчителів вчителів фізичної культури, трудового навчання та предмету „Захист Вітчизни” – керівник Целовальник В.І.
Головні питання, над якими працює кожне МО: впровадження компетентнісного підходу та інтерактивних технологій навчання та виховання, підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу, поновлення методів, змісту, прийомів та форм навчання і виховання, розвиток творчих здібностей учнів у гімназійних та профільних класах, робота з обдарованими учнями, підготовка учнів - випускників 9-х,11-х класів до ДПА, диференціація процесу навчання, нетрадиційні форми і методи роботи з учнями на уроці.
Адміністрація гімназії вже багато років працює над удосконаленням управління навчально-виховним процесом через створення системи інформаційного забезпечення: обробка інформації та аналіз її методом графічної оцінки діяльності вчителя: в графічному вигляді подаються аналізи контрольних робіт з урахуванням типових помилок учнів, тематичний облік знань, підсумки роботи кожного вчителя, учнів протягом семестру, за семестр та за рік. Педагогічний моніторинг дає можливість оцінити результати діяльності кожного вчителя, кожного класу, кожного учня та регулювати навчально-виховний процес, що дає можливість підвищити якість навчання учнів та якість викладання предметів.
Кiлькiсть переглядiв: 114

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.