• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Новинки методичної літератури. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Новинки методичної літератури. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

2021-02-18

/Files/images/1_2020_2021_nr/300новинки knigi_top_right (2).jpg

До уваги вчителів !

Новинки методичної літератури

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

/Files/images/1_2020_2021_nr/А.jpg

Карпюк О.Д. НУШ : методика навчання англійської мови у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентністного підходу: посібник. – Тернопіль: «Астон», 2020. – 160с.: іл.
Карпюк О.Д. НУШ : методика навчання англійської мови у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентністного підходу: посібник. – Тернопіль: «Астон», 2020. – 144с.: іл.

/Files/images/1_2020_2021_nr/Б.jpg

Старагіна І., та ін. НУШ : розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання : навчально-методичний посібник. – Х.: «Соняшник», 2020. – 176с.: іл.
Миронова С.П. НУШ : особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: навчально-методичний посібник. – Тернопіль: «Астон», 2020. – 176с.: іл.
Прохоренко Л.І. та ін. Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід: навчально-методичний посібник. – Х.: «Ранок», 2020. – 160с.

/Files/images/1_2020_2021_nr/В.jpg

Масол Л.М. НУШ : методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3-4 класах на засадах компетентністного підходу: навчально-методичний посібник. – К.: «Генеза», 2020. – 160с.: іл.
Гільберг Т.,та ін. НУШ : методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу : навчально-методичний посібник. – К.: «Генеза», 2020. – 240с.

/Files/images/1_2020_2021_nr/Г.jpg

Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. НУШ : методика навчання математики у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: навчально-методичний посібник. – Х.: «Ранок», 2020. – 320с.
Фідкевич О., та ін. НУШ : теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник для педагогічних працівників. – К.: «Генеза», 2020. – 96с.

/Files/images/1_2020_2021_nr/Д.jpg
Костенко Т. М. Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник. – Х.: «Ранок», 2020. – 128с.
Чеботарьова О.,Гладченко І. Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку : навчання та розвиток : навчально-методичний посібник. – Х.: «Ранок», 2020. – 128с.

/Files/images/1_2020_2021_nr/Е.jpg

Недозим І.В. Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник. – Х.: «Ранок», 2020. – 96с.
Рібцун Ю.В. Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення : навчання та розвиток : навчально-методичний посібник. – Львів: «Світ», 2020. – 264с.
Кiлькiсть переглядiв: 242

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.