• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Моніторингові дослідження


Гімназія – центр моніторингових досліджень

/Files/images/12_shkola.jpg

Педагогічний колектив гімназії вже декілька років поспіль працює над удосконаленням управління навчально-виховним процесом через створення системи інформаційного забезпечення в школі та підвищення якості освіти. У гімназії працює творча група вчителів, яка займається проблемами моніторингу якості навчально-виховного процесу, здійснює збір прямої та зворотної інформації, обробляє її, робить аналіз методом графічного оцінювання діяльності кожного вчителя для прийняття управлінського рішення, вивчення стану організації і якості навчального процесу.
Мета діяльності: підвищення якості навчання учнів гімназії.
Забезпечуючи інформаційну діяльність у закладі, педагогічний колектив вивчає науково-методичну літературу, педагогічну пресу, збирає аналітичні матеріали щодо результативності навчально-виховного процесу, підсумків моніторингу; формується банк даних про навчальні досягнення класів, паралелей, кожного учня, про роботу кожного вчителя, роботу вчителів у методичних об¢єднаннях. Уся інформація систематизується, обробляється на комп¢ютерах і подається у зручному для аналізу вигляді. Моніторинг навчально – виховного процесу дає можливість простежити якість знань учнів з будь-якого предмету, виявити кращі результати в роботі, звернути увагу на тих вчителів, які навчають дітей на посередньому рівні. Моніторингова діяльність проходить крізь різні аспекти шкільного життя та складається з різних структурних одиниць:

- моніторинг якості знань учнів за підсумками семестру, року;

- моніторинг зовнішнього незалежного оцінювання та працевлаштування випускників;

- моніторинг тематичних атестацій учнів протягом семестрів;
- організаційний моніторинг;
- моніторинг діяльності психологічної служби гімназії;
- моніторинг виховної роботи;
- моніторинг роботи бібліотеки гімназії;
- моніторинг підсумків олімпіад, МАН, конкурсів та турнірів;
- моніторинг підсумків атестації та курсової перепідготовки вчителів гімназії;
- розробки критеріїв оцінки діяльності роботи вчителя;
- моніторинг стану здоров'я учнів;
Власними розробками педагогічного колективу гімназії є складання таблиць і графіків, які створюються за підсумками тематичних атестацій учнів протягом семестру та графічний поелементний аналіз контрольних робіт по предметах, з аналізом типових помилок в порівнянні по класам, що дає можливість учителю самостійно проаналізувати, над чим необхідно працювати з учнями, як спланувати повторення вивченого матеріалу. Заслуговує на увагу робота з упровадження критеріїв оцінки діяльності педагогічних працівників, що сприяє підвищенню професійної компетентності вчителів, покращенню методичної роботи, дає можливість обґрунтовано провести атестацію педагогічних працівників, висвітлює наочно досягнення кожного учителя.
Вважаємо, що моніторингові дослідження – це шлях до самовдосконалення вчителя. Спільна аналітична діяльність адміністрації гімназії і вчителів дає високі результати. Для вчителя така діяльність є школою самовдосконалення своєї діяльності та самоаналізу, адміністрації це дозволяє об’єктивно оцінити стан педагогічної майстерності вчителя, його потенційні можливості, визначити шляхи вдосконалення навчально – виховного процесу.

/Files/images/pages-5ToryOnF4b.jpg

Результати навчальних досягнень учнів:

Моніторинг навчальних досягнень учнів 2-11 класів за 2015/2016 навчальний рік


Кiлькiсть переглядiв: 2068

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.