/Files/images/12_shkola.jpg

ПОКАЗНИКИ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО

РОЗВИТКУ ДИТИНИ

· уміє лічити в межах першого десятка, використовуючи різні види лічби (кількісна, порядкова, у прямому та зворотному порядку, від заданого числа тощо);
· знає числа від 0 до 9, співвідносить їх з певною кількістю предметів, елементів множин;
· має уявлення про склад числа з одиниць та двох менших (у межах 10), визначає суміжні числа;
· установлює числову рівність, нерівність, визначає відношення “на скільки більше?”, “на скільки менше?”, “порівну”, “стіль­ки само”;
· знає знаки “плюс” (+), “мінус” (—), “дорівнює” (=), співвідно­сить їх з діями додавання і віднімання;
· усно виконує прості обчислення, розв’язує логічні задачі;
· користується початковими логічними прийомами, вживає у мовленні сполучники: і, чи, якщо то”;
· порівнює предмети за висотою, масою, шириною, довжиною, товщиною, загальною величиною, здійснює класифікацію за цими ознаками тощо;
· володіє знаннями про основні одиниці вимірювання різних величин: довжини (сантиметр, метр), маси (кілограм), об’єму (літр); має навички вимірювання умовною міркою;
· розпізнає геометричні фігури, знає їх назви, властивості (пло­щинні: круг, овал, трикутник, квадрат, прямокутник, багато­кутник; об’ємні: куля, куб, циліндр, конус); знаходить подібні форми у навколишніх предметах, малює / складає предмети з різних геометричних фігур або знаходить фігури у заданому малюнку, візерунку тощо;
· орієнтується в розташуванні предметів у просторі (вгорі, вни­зу, ліворуч, праворуч, попереду, позаду, посередині тощо), визначає відстань, вживаючи поняття: далеко — близько, по­руч - далі;
· уміє визначати розташування предметів відносно себе і будь- якого предмета, розміщувати предмети на площині (на столі, підлозі, майданчику, в зошиті та ін.);
· розрізняє та правильно вживає часові поняття: сьогодні, за­втра, вчора, зараз, згодом, раніше, пізніше;
· має уявлення про часові одиниці: хвилина, година, доба (час­тини доби — ранок, день, вечір, ніч), тиждень (назви днів тиж­ня та їх послідовність), місяць (назви 12 місяців), рік (пори року — весна, літо, осінь, зима);
· орієнтується у часі за допомогою годинника (в межах години за циферблатом) та календаря;
· застосовує логіко-математичні вміння у повсякденному житті: вміє набрати номер телефону служб порятунку, користується пультом телевізора, аудіо-відеотехніки; знає свій вік, вік тата, мами та інших членів родини, знає дату свого народження, адресу і номер квартири.
Кiлькiсть переглядiв: 19

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.